1 Aralık 2008 Pazartesi

Blogger Şablon html ayarları

Ben hiç bir sayfayı olduğu gibi kullanmam. Karıştırım ne nedir diye. Hemen arka fon vs değiştiririm stilime uygun olarak.
İlk hetapta arka fon rengini değiştirelim

1. Şablondaki değiştirilmesi gereken kod bu
body {
margin: 0;
padding: 0;
font-size: small;
text-align: center;
color: $textcolor;
background: #e0e0e0;
}
bu kodun üzerine gelip aşşağıdaki kodu ekliyoruz.
/* ---( page defaults )--- */
body {
background:#c14344
url("http://i527.photobucket.com/albums/cc353/paprikarda/Animation6-5.gif")
repeat-y center top;
background-attachment:fixed;
margin:0;
padding:0;
color:#333;
font:85%/.9em Georgia, "Times New Roman", Serif;
text-align: center;
}

/* ---( page defaults )--- */
body {
background:#c14344 (arka fon rengi)(renk kodlarını pspde bulabilirsiniz. yada
google arama motorundan renk kodlarından kodlara ulaşabilirsiniz)

url("http://i527.photobucket.com/albums/cc353/paprikarda/Animation6-5.gif")
bu yzantıyı link kısmına yazıp bakın. bunu psp de ben hazırladım.kodumuzu alıp
bu uzantıyla URL bölümüne yazıyoruz.
repeat-y center top;
background-attachment:fixed;
margin:0;
padding:0;
color:#333;
font:85%/.9em Georgia, "Times New Roman", Serif;
text-align: center;
}

2. Bu kod ise Hakkımda, arşiv vs. baş kısmında bulunan ifadeler. buraya istediğiniz
ifadenin kodunu ekleyebilirsiniz.
/* ---( sidebar )--- */
.sidebar h2 {
margin-top: 0;
margin-right: 0;
margin-bottom: 0;
margin-left: 0;
padding-top: 25px;
padding-right: 0;
padding-bottom: 0;
padding-left: 40px;
font: normal bold 139% Georgia, Times, serif;
color: #660000;
height: 32px;
background: url(http://i527.photobucket.com/albums/cc353/paprikarda/l-1.gif) no-repeat 10px 15px;
height: 32px !important; /* for most browsers */
height /**/:57px; /* for IE5/Win */
}
Oğlumun blogunun ayarları bu kod. içeriği için resmi inceleyiniz.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

selam serap abla ben blogger hesabım var ama blogcu gibi değil yapamıyorum.Benim bloğumuda düzenlermisin.blogcudaki bloğum

solmazeda.blogcu.com

bloggerdeki

solmazeda.

Adsız dedi ki...

bloggerdeki adım


solmazeda.blogspot.com :) yardıımcı olursan çok sevinirim hoşçakal:)