1 Aralık 2008 Pazartesi

1* Pırıltılı (glitterli) yazı nasıl yazılır?



http://seraplahersey.blogspot.com/search/label/Glitters

1.Yazımız için kullanacağımız glitteri Animation Shop ta açıyoruz.
file...open...glitterimizi buluyoruz...aç diyoruz.




2. İlk framenin üzerine tıklıyoruz ctrl basılı tutup a ya basıyoruz hepsini seçti. Tekrat ctrl ve c ye basıyoruz Psp ye geçiyoruz.
3. Maousun sağ tuşuna basıyoruz ve Paste As New Image ye basıyoruz glitteri psp ye almış oluyoruz.




3 framemiz oldu...
4. Psp ye geçik yazımızı yazacağız.
Yeni bir image açıyoruz.
File....new


Sol sutunda A işaretine bazıyoruz. Yazı yazmak için A yı kullanacağız.
İsteğiniz boyutlarda ayarlayabilirsiniz.
Alttaki tablolara bir göz atın... SELECTİON olarak seçiyoruz ona dikkat edelim...







Yazımı yazdım şimdi layer bölümüne bakıyorum 1 layerimiz var.
Glitterimiz 3 layerli. Hemen yazı layerimin üzerine 1 defa tıklayım maousun sağ tuşuyla.
2 defa duplicate yapıyorum.

3 yazı layerim 3 tanede gliter layeriim oldu...
Şimdi yazımızın içini dolduralım.


Yazı ve glitterin Layer gözlerini kapattık.
1 layer gözleri açık. Metarial bölümünde

pattern bölümünden glitterimizin ilk fremesini seçiyoruz.Ok basıyoruz.
5.Sağ sütunda yazı işaretinin ( A ) üzerinde flood fill tool yani boya kutumuz var,tıklıyoruz.
Resimdeki gibi ki ayarları yapıyoruz.Yazımızım içini dolduruyoruz.

1. layeri doldurduk.
Şimdi hem yazı layerinin 1. gözünü kapatık 2. gözü açıyoruz hemde glitterin 1. gözünü kapatım 2. gözünü açıyoruz. Az önceki işlemi tekrarlıyoruz.Metarial bölümünden glitterin 2.ci rengini seçiyoruz ve 2. yazı layerimizi dolduruyoruz. 3. yaız içinde aynı işlem uyguluanıyor.
Doldurma işlemimiz bitii...
6. Yazı layerinin tüm gözlerini açıyoruz. Selections....Select none diyerek yazının etrafındaki çizgileri kaldırıyoruz.(üst sütunda)
7.
File...Save as....Photoshop (psd) olarak kaydediyoruz.
8. As ye geçiyoruz çalışmamızı açıyoruz ve gif olarak kaydediyoruz...

Kolaylıklar dilerim...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba!Blogunuzu cok begendim ogretici ve guzel.Sayenizde psp kullanmayi ogrendim tesekkur ederim:)

Adsız dedi ki...

serap abla merhaba ben blogcu üyesiyim bazen bloguma uygunsuz yorumlar gelebiliyor bu yorumları yazanların ise kim olduğunu bilmiyorum peki bu gelen yorumların kimin yazdığını ve ıp adresini öğrenmek için ne yapmalıyım?şimdiden saol blogunda bunu biraz açıklarmısın.