30 Kasım 2008 Pazar

Hoşgeldim...

Öncelikle kocaman merhabaa...
www.blogcu.com/seraplaherseyyy/ blogumu bırakıp buraya geçmemin sebebi. etiket bölümünün daha güçl olması anlatımda ve araştırmada en kolay etiket bölümü brda bence. Beniminde etiketlerim baya bir çok olacağından hemen bir geçiş yaptım ama beni uzun bir yol bekliyor... Bilgi paylaşımı gerçekten zor en iyi şekilde anlatmak için buradayım. İçeriğe gelince blog ve blog spot html içeriği, kodlarla resimli anlatım. Grafik çalışmalarım ve grafik için alt yapıdan dersler. Elimden geldiğince tabiki. Beni hemen hemen herkes tanır yada ben öyle biliyorum. Neys egüzel bir paylaşım yeri olsun istiyorum. Öğretim yeri diyelim bu bloga...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

slm ben periler651 ben 3 tane banner isticektim.
biri arda turanlı
biri perlin karahanlı
biri ashley tisdaleli
hazır olunca blogumu yorum bırakabilirmisiniz????

Adsız dedi ki...

Serap abLa geri dönmene çok sevindim.Senin biLgilerine ihtiyacımız vardı.IşıLtı efekti konusunda verdiğin Likteki site açıLmıyor.O yüzden indiremedim.Sanırım bir sorun var..

Adsız dedi ki...

serap abla bende psp 8 vardı süresi 2aydı bitti süresi sildim program ekle kaldırdan bide belgelerimden ama şimdi yüklüom yine açılmıo satın al diyor ne yapabilirim lütfe yardım et